Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC MULTITRADE PARTNERS SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si Conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
In cuprinsul acestui WEBSITE urmatorii termeni vor insemna:
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
SC MULTITRADE PARTNERS SRL garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.rabeco.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului www.rabeco.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea SC MUTITRADE PARTNERS SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC MUTITRADE PARTNERS SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul rabeco.ro este detinut de catre SC MULTITRADE PARTNERS SRL . Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa a SC MULTITRADE PARTNERS SRL, este interzisa si se pedepseste conform legii.
Administratorul site-ului depune toate diligentele in vederea mentinerii corectitudinii informatiilor expuse pe site, insa de SC MULTITRADE PARTNERS SRL precizeaza ca pot aparea erori referitoare la datele de pe site, la informatiile despre produse, inclusiv preturi eronate sau termene de livrare eronate, datorate in special informatiilor eronate primite de la furnizori. Unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe site pot fi modificate fara preaviz.
Produsele prezentate pe www.rabeco.ro sunt produse in fabrici din Comunitatea Europeana si sunt comercializare de SC MULTITRADE PARTNERS SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.
Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea dreapta cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare. Dupa ce a-ti ales produsul va trebui sa alegeti dimensiunea* (in cazul produselor disponibile in mai multe dimensiuni), culoarea / materialul* ( in cazul produselor disponibile in mai multe variante de culori / textile) si respectiv grupa de culoare / material* iar la final vi se va afisa pretul final al produsului in functie de alegerile facute. Pentru a finaliza comanda apasati comanda produsul si acesta va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
* Dimensiuni - pentru produsele disponibile in mai multe dimensiuni, in momentul in care faceti comanda, trebuie sa alegeti dimensiunea dorita din sectiunea "DIMENSIUNI" situata in partea dreapta a imaginilor.
* Culoare / materiale - pentru produsele tapitate, in momentul in care faceti comanda, trebuie sa alegeti culoarea / materialul dorit .Acest lucru se face in sectiunea " DESCRIERE - GRUPE". Apasand pe fiecare grupa in parte se va deschide un tabel cu fiecare tip de culoare / material iar in momentul in care se da click pe denumirea culorii / materialului puteti vedea culoarea / materialul.
* Grupa culoare / material - pentru produsele disponibile in mai multe culori / materiale, in momentul in care faceti comanda, trebuie sa alegeti una dintre grupele de culoare in care se incadreaza culoarea/ materialul ales . Acest lucru se face din sectiunea "GAMA CULOARE" situata in partea dreapta a imaginilor.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
Deasemenea aveti posibilitatea de a va face un cont si cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.
Comanda telefonica
Telefonand la 0371 237 376 comanda Dvoastra va fi preluata. Totodata veti primi suportul necesar in vederea clarificarii oricaror neclaritati pe care le aveti..
Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la comenzi@rabeco.ro
In email trebuie sa specificati urmatoarele:
Nu exista valoare minima pentru o comanda.
INFORMATII LIVRARE
Durata de livrare
Fiecare produs are o perioada estimativa in care poate fi livrat. Aceasta perioada este specificata in magazin in partea dreapta a imaginilor de prezentare ale produsului si este cuprinsa intre 2-7 saptamani. SC Multitrade Partners SRL face eforturi pentru a livra produsele comandate in cel mai scurt timp posibil. Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare s.a. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare agreate initial, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
Transport
Produsele vor fi livrate catre client prin intermediul companiilor de curierat sau prin alte companii de transport. Transportul este asigurat pana la intrarea in imobil / scara blocului sau pana in locul in care masina firmei de transport / curierat are acces.
Costul transportului este gratuit. Acest cost include o singura incercare de livrare din partea firmei de curierat. In cazul in care in momentul in care firma de curierat s-a prezentat la adresa de livrare si produsele nu au putut fi livrate din cauze care nu tin de firma de curierat (clientul nu este la adresa de livrare, clientul nu raspunde la telefon, clientul nu achita contravaloarea rambursului in cazurile comenzilor cu ramburs, etc), firma de curierat va fi nevoita sa revina pentru livrare iar costurile pentru revenire vor fi suportate in intregime de catre client.
In momentul preluarii produselor de la agentul firmei de curierat / reprezentantul firmei de transport, clientul trebuie sa semneze de primire pe documentul de transport (AWB / CMR sau copia facturii fiscale de livrare). In cazul in care se observa deteriorari ale ambalajelor / produselor acestea trebuie mentionate pe documentul de transport (AWB / CMR sau copia facturii fiscale de livrare), in caz contrar se considera ca produsele au fost livrate / predate de catre agentul firmei de curierat / reprezentantul firmei de transport in stare perfecta iar orice sesizari ulterioare referitoare la orice fel de deteriorari se vor considera ca fiind nefondate, deteriorarile considerandu-se a fi aparut ca urmare a manipularii sau asamblarii defectuoase ulterior primirii produselor de la agentul firmei de curierat / reprezentantul firmei de transport. Faptul ca un ambalaj apare deteriorat nu inseamna ca si produsul este deteriorat insa in cazul in care dupa deschiderea coletelor cu urme vizibile de deteriorari ale ambalajului anumite elemente componente ale produselor au suferit deteriorari pe perioada transportului si pe documentul de transport (AWB / CMR sau copia facturii fiscale de livrare) au fost facute mentiuni referitoare la ambalaje / produse deteriorate / potential deteriorate, acestea vor fi inlocuite gratuit in cel mai scurt timp posibil.
Ambalarea produselor
Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru ca in perioada transportului si manipularii acestora sa fie evitate deteriorarea lor.
Majoritatea produselor vor fi livrate dezasamblate, in pachete. Produsele ce necesita asamblare vor fi insotite de instructiuni de asamblare.
Documente insotitoare
Produsele vor fi insotite de documentele însoțitoare (factura / awb / certificat de garantie / instructiuni de asamblare).
METODE DE PLATA
Produsele achizitionate prin intermediul magazinului Rabeco pot fi platite in urmatoarele moduri:
1. PLATA ONLINE
Puteti alege sa efectuati plata direct pe site cu cardul de debit sau de credit.
2. PLATA IN RATE FARA DOBANDA
In cazul in care doriti sa efectuati achizitia produselor si le achitati in mai multe rate, este posibil prin utilizarea cardurilor emise de catre: BRD FINANCE, STAR BT, AVANTAJ, ALPHA BANK, GARANTI. Aveti posibilitatea de a alege sa platiti in 1-6 rate egale si fara dobanda.
3. PLATA IN 3-24 RATE CU DOBANDA LUNARA INCEPAND DE LA 0% PRIN SISTEMUL DE FINANTARE MOKKA
Mokka este o metodă de finanțare bazată pe modelul "cumperi acum, plătești mai târziu", prin care poți să achiziționezi mobilier din magazinul online www.rabeco.ro și să plătești în rate egale pe parcursul a 3-24 luni.
Este cea mai rapidă soluție pentru finanțarea achizițiilor tale, fără a fi necesare documente sau carduri, și care oferă aprobare instantă, în urma unui proces care durează mai puțin de 1 minut. Poti să alegi din planul de plată pe care l-am conceput împreuna cu partenerii noștri financiari:
· Cumperi în 3 rate - și ai cost suplimentar 0%
· Cumperi în 6 rate - cu un cost suplimentar de 2% / lună din valoarea achiziției
· Cumperi în 12 rate - cu un cost suplimentar de 1,5% / lună din valoarea achiziției
· Cumperi în 24 rate - cu un cost suplimentar 1% / lună din valoarea achiziției
Cum functioneaza Mokka si ce trebuie sa faci?
Intri pe site, cauti produsul dorit si in pagina acestuia iti vei putea afla limita de credit Mokka. Ulterior, dupa ce ai pus in cos produsele dorite, alegi plata cu Mokka la checkout si rambursezi mai tarziu in 3-24 rate in functie de preferinte.
Plata cu Mokka este un program disponibil exclusiv clienților persoane fizice.
Pasii ce trebuie urmati:
· Alegi metoda de plata Mokka la checkout.
· Introduci datele tale personale (nume, prenume, CNP, telefon, email)
· Primesti Avansul Mokka - limita disponibila pentru achizitii.
· Alegi termenul de plata preferat (3-24 luni) iar apoi te bucuri de cumparaturi fara griji.
Care sunt criteriile pentru a putea plati cu Mokka?
Avansul Mokka este disponibil cetatenilor romani persoane fizice cu varsta de peste 18 ani. Oricine poate aplica si va primi o limita in functie de scoringul sau individual. Limita maxima acordata este aprobata de catre partenerul financiar Revo Technologies IFN SA.
Puteti plati ulterior ratele cu cardul, prin transfer bancar sau cash la Raiffeisen Bank.
4. TRANSFER BANCAR (ordin de plata)
Avand in vedere ca majoritatea produselor se produc pe baza de comanda, prin transfer bancar se va putea achita contravaloarea integrala a comenzii sau contravaloarea avansului de 50%.
In vederea efectuarii transferului bancar, dupa plasarea comenzii veti primi o confirmarea a acesteia iar ulterior o factura proforma si o factura de avans.
5. PLATA 50% RAMBURS.
Dupa plasarea comenzii si confirmarea acesteia, in baza facturii proforme si a facturii de avans, veti achita prin transfer bancar un avans de 50% din contravaloarea produselor comandate urmand ca diferenta de 50% sa o achitati in sistem ramburs in momentul in care produsele vor fi livrate.
Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:
· SC MULTITRADE PARTNERS SRL
· CUI RO 788589
· Nr. Reg.Com. J32/561/1992
· Sediul social: Sibiu, str. Lupeni nr. 106
· Raiffeisen Bank Sibiu Cont IBAN specificat pe facturi.
Platile online cu cardul
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment MobilPay. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
POLITICA DE RETUR
Orice produs (in afara de produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar) se poate returna in termen de 14 zile de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014, cheltuielile de retur cazand in integralitate in sarcina clientului cumparator.
Important
PERIOADA DE RETUR DE 14 ZILE NU REPREZINTA PERIOADA DE FOLOSIRE CI DOAR PERIOADA DE TESTARE INTR-UN MOD SIMILAR CELUI DIN MAGAZIN !
Procedura de retur
· Solicitati formularul de retur la adresa de email : comenzi@rabeco.ro sau sunati la numerele de telefon afisate pe site.
· Dupa completare trimiteti formularul la adresa de email : comenzi@rabeco.ro
· In termen de 3 zile lucratoare veti primi un email sau telefon prin care vi se va confirma primirea solicitarii de retur si veti primi indicatii referitoare la returnarea produsului.
Conditii pentru returnarea unui produs
· Orice retur, mai putin produsele personalizate in mod clar, poate fi solicitat in termen de maxim 14 zile de la data receptionarii acestuia.
· Produsele trebuie returnate in termen de 14 zile de la data comunicarii returului, în starea de produs nou, neutilizate, in ambalajul cu care au fost receptionate sau similar și însoțite de toate accesoriile inclusiv feroneria cu care au fost livrate
· Produsele trebuie returnate impreuna cu documentele cu care au fost receptionate (copie factură fiscal / bon fiscal, shite tehnice), bine ambalate şi protejate la transport. In cazul in care produsul nu a fost returnat in ambalajul original sau nu a fost ambalat corespunzator si datorita acestui aspect au survenit deteriorari in timpul transportului, cumparatorul va trebui sa suporte costuri rezonabile reprezentand echivalentul deteriorarilor produse. In cazul in care deteriorarile aduse produselor determina imposibilitatea revanzarii acestora exista posibilitatea ca returul sa fie refuzat.
· Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
· In cazul in care produsul returnat este deteriorat, prezinta pete, urme de montaj, uzură sau folosire, zgârieturi, decolorari, ruperi, desprinderi, fisuri, ciobituri, lovituri, şocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă, etc și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat, sau cererea de retur poate fi respinsa.
· Nu se accepta ca si retur produsele care au fost montate si nu se afla in starea in care au fost livrate.
· Produsul returnat va fi preluat de catre transportator / curier din fata imobilului si nu din interiorul acestuia iar cumparatorul va trebui sa suporte costurile directe ale returnarii produselor.
· Exceptii de la dreptul de retur (conf OG34)sunt produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar. Personalizarea se refera inclusiv la fabricarea unui produs pe materialul sau culoarea solicitata de catre client.
Returnarea banilor
· Returnarea banilor pentru produsul returnat se va face in termen de 14 zile de la momentul transmiterii deciziei de returnare
· Returnarea banilor se va face prin transferul banilor in contul IBAN din care s-a efectuat plata comenzii, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare. Nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. In cazul achizitiilor facute in rate fara dobanda, returnarea banilor se va face exclusiv in contul asociat cardului cu care s-a efectuat achizitia in rate.
· Va fi returnata contravaloarea produsului comandat inclusiv taxe de livrare.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal reprezinta una dintre preocuparile principale ale SC Multitrade Partners SRL , cu sediul in Sibiu, str. Dealului, nr. 22, Romania, in calitate de operator de date.
Acest document are rolul de a va informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in contextul utilizarii paginii de internet https://rabeco.ro, la care ne vom referi in continuare cu denumirea "site-ul".
Cuprins
A. Daca sunteti client al site-ului, va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi:
Daca pentru a va crea cont de utilizator pe site, utilizati contul dumneavoastra de Facebook sau Google, va prelucra urmatoarele date publice de profil afisate de aplicatiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.
In cazul in care alegeti sa va creati cont de utilizator doar inainte de a finaliza comanda unui produs disponibil pe site, se va solicita adresa dumneavoastra de e-mail in baza careia va fi creat automat un cont.
In cazul in care nu finalizati comanda, adresa de e-mail si celelalte date furnizate nu vor fi stocate de , iar contul creat va fi sters automat.
B. Daca sunteti vizitator al site-ului, va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le furnizati:
A. Daca sunteti client al site-ului, prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop are la baza contractul incheiat intre dumneavoastra si SC Multitrade Partners SRL , definit in cuprinsul Termenelor si Conditiilor https://rabeco.ro/termeni-si-conditii. Furnizarea datelor dumneavoastra cu caracter personal este necesara pentru executarea acestui contract. Refuzul furnizarii datelor poate avea drept consecinta imposibilitatea derularii raporturilor contractuale dintre dumneavoastra si .
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop este necesara in baza unor obligatii legale. Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este necesara. Refuzul furnizarii datelor poate avea drept consecinta imposibilitatea de a respecta obligatiile legale care ii revin si deci in imposibilitatea de a va oferi serviciile prin intermediul site-ului.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza consimtamantul dumneavoastra, daca alegeti sa-l furnizati.
Va puteti exprima consimtamantul pentru prelucrarea datelor in acest scop prin bifarea casutei corespunzatoare de la momentul crearii contului, sau ulterior crearii contului, la sectiunea informatiile contului meu.
Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicari comerciale puteti folosi optiunea de la finalul fiecarui e-mail/ sms continand comunicari comerciale. In plus, puteti sa va dezabonati prin accesarea sectiunii "Informatiile contului meu".
Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al de a imbunatati permanent experienta clientilor pe site. Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.
B. Daca sunteti vizitator al site-ului, SC Multitrade Partners SRL prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza consimtamantul dumneavoastra, daca alegeti sa-l furnizati.
Va puteti exprima consimtamantul pentru prelucrarea datelor in acest scop prin completarea si bifarea casutei corespunzatoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe site.
Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicari comerciale puteti folosi optiunea de la finalul fiecarui e-mail/ sms continand comunicari comerciale.
Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.
Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al SC Multitrade Partners SRL de a asigura functionarea corecta a site-ului, precum si pentru a imbunatati permanent experienta vizitatorilor site-ului, inclusiv prin solutionarea diferitelor comentarii, intrebari sau reclamatii.
Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.
SC Multitrade Partners SRL va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atat cat este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare mentionate mai sus.
In cazul in care sunteti client, vom prelucra datele dumneavoastra pe intreaga durata a raporturilor contractuale si ulterior conform obligatiilor legale care revin in sarcina (de ex, in cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de pastrare prevazut de lege este de 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite).
In situatia in care sunteti client si va exercitati optiunea de stergere a contului de utilizator, prin apasarea butonul "stergere cont" din sectiunea "informatiile contului meu", SC Multitrade Partners SRL va interpreta aceasta actiune ca optiunea dumneavoastra de a va dezabona de la primirea de comunicari comerciale prin care va tinem la curent despre produsele si serviciile oferite prin intermediul site-ului.
In acest sens, daca alegeti sa va stergeti contul de utilizator, nu va vom mai trimite e-mailuri si / sau sms-uri de acest gen.
Totusi, dorim sa va informam ca stergerea contului nu va avea ca efect automat stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal.
In cazul in care doriti sa nu va mai fie prelucrate datele cu caracter personal sau daca doriti stergerea datelor, va puteti exercita drepturile detaliate la punctul 6 de mai jos.
In cazul in care solicitati stergerea contului, insa pe acel cont exista cel putin o comanda activa, cererea de stergere a contului va putea fi inregistrata numai dupa livrarea produselor si finalizarea ultimei comenzi active.
Daca va retrageti consimtamantul pentru prelucrarea datelor in scop de marketing, va inceta prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in acest scop, fara insa a afecta prelucrarile desfasurate de pe baza consimtamantului exprimat de catre dumneavoastra inainte de retragerea acestuia.
Nu inchiriem / vindem datele dumneavoastra cu caracter personal catre terte parti.
Pe langa operator, in anumite situatii, datele pot fi accesibile pentru terte parti precum furnizori de servicii, operatori de transport, furnizori de hosting, companii IT, numite, daca este necesar, ca persoane imputernicite de Operator.
Acestea sunt obligate prin contract sa mentina confidentialitatea datelor si sa le foloseasca exclusiv in scopul pentru care le-au fost furnizate.
De asemenea, am putea dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal catre autoritatile publice centrale / locale, in urmatoarele cazuri exemplificativ enumerate:
Datele cu caracter personal furnizate catre pot fi transferate in afara Romaniei, dar doar catre state din Uniunea Europeana.
In conditiile prevazute de legislatia in materia prelucrarii datelor cu caracter personal, in calitate de persoane vizate, beneficiati de urmatoarele drepturi:
Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care datele cu caracter personal sunt prelucrate si pentru a va exercita drepturile mentionate mai sus, va rugam sa va adresati la adresa de email:
SC Multitrade Partners SRL nu contacteaza cu buna stiinta sau nu colecteaza informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informatii de orice fel de la persoane cu varsta sub 18 ani.
Daca printr-o eroare intram in posesia unor astfel de informatii si suntem instiintati de acest lucru, vom obtine consimtamantul parental adecvat pentru a utiliza aceste informatii sau, in cazul in care nu este posibil, vom sterge informatiile de pe serverele noastre.
Daca doriti sa ne comunicati primirea de informatii despre persoanele cu varsta sub 18 ani, va rugam sa ne contactati pe email la
Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta politica de confidentialitate. In cazul unor modificari majore pe viitor vei fi instiintat pe email (daca este posibil) sau prin afisarea unui mesaj specific pe site.
Aceasta pagina de internet foloseste fisiere de tip cookie. Pentru mai multe informatii cu privire la modul in care se folosesc aceste fisiere, va rugam sa accesati urmatorul link: https://rabeco.ro/politica-de-cookies
POLITICA COOKIES
Prezenta Politica privind fisierele cookies se aplica tuturor utilizatorilor paginii de internet http://factual.silkmart.ro.
Informatiile prezentate in continuare au ca scop informarea utilizatorilor acestei pagini de internet cu privire la plasarea, utilizarea si administrarea cookie-urilor de catre in contextul navigarii utilizatorilor pe aceasta pagina de internet.
Un "internet Cookie" (termen cunoscut si sub denumirea de "browser cookie" sau "HTTP cookie" ori pur si simplu "cookie") reprezinta un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul carora se acceseaza internetul.
Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisa de un web-server catre un browser (de ex. Internet Explorer, Firefox, Chrome).
Cookie-urile odata instalate au o durata de existenta determinata, ramanand "pasive", in sensul ca nu contin programe software, virusi sau spyware si nu vor accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului pe al carui echipament au fost instalate.
Un cookie este format din doua parti:numele cookie-ului si continutul / valoarea cookie-ului.
Din punct de vedere tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe pagina de internet asociata web-serverului respectiv.
Cookie-urile sunt utilizate pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecarui utilizator in parte, dupa cum urmeaza:
Pe baza feedback-ului transmis prin cookie-uri in legatura cu modul in care se utilizeaza aceasta pagina de internet, poate adopta masuri pentru ca aceasta pagina de internet sa fie mai eficienta si mai accesibila pentru utilizatori.
Durata de viata a cookie-urilor poate varia in functie de scopul pentru care este plasat. Exista urmatoarele categorii de cookie-uri care determina si durata de viata a acestora:
Anumite sectiuni de continut de pe pagina de internet pot fi furnizate prin intermediul unor terti, adica nu de catre [detinatorul website-ului], caz in care aceste cookie-uri sunt denumite cookie-uri plasate de terti.
Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti:
Prin utilizarea / vizitarea paginii de internet pot fi plasate urmatoarele cookie-uri:
a. Cookie-uri de performanta
Prin acest tip de cookie-uri sunt memorate preferintele utilizatorului acestei pagini de internet, astfel incat setarea din nou a preferintelor in cazul vizitarii ulterioare a paginii de internet nu mai este necesara.
b. Cookie-uri de analiza a utilizatorilor
Aceste cookie-uri ne informeaza daca un anumit utilizator al paginii de internet a mai vizitat / utilizat aceasta pagina de internet anterior. Aceste cookie-uri sunt utilizate doar in scopuri statistice.
c. Cookie-uri pentru geotargeting
Aceste cookie-uri sunt utilizate de catre un soft care stabileste tara de provenienta a utilizatorului paginii de internet. Vor fi primite aceleasi reclame indiferent de limba selectata.
d. Cookie-uri pentru inregistrare
Atunci cand va inregistrati pe acest site, se genereaza cookie-uri care memoreaza acest fapt. Serverele utilizeaza aceste cookie-uri pentru a ne arata contul cu care sunteti inregistrat.
De asemenea, utilizarea acestor cookie-uri permite sa asociem orice comentariu postat pe pagina de internet cu username-ul contului folosit. In cazul in care nu a fost selectata optiunea "pastreaza-ma inregistrat", aceste cookie-uri se vor sterge automat la momentul terminarii sesiunii de navigare.
e. Cookie-uri pentru publicitate
Aceste cookie-uri permit aflarea vizualizarii de catre un utilizator a unei reclame online, tipul acesteia si timpul scurs de la momentul vizualizarii respectviului mesaj publicitar.
Ca atare, astfel de cookie-uri sunt folosite pentru targetarea publicitatii online. Ele sunt anonime, stocand informatii despre contentul vizualizat, nu si despre utilizatori.
Cookie-urile pastreaza informatii intr-un fisier text de mici dimensiuni care permit recunoasterea browserului. Aceasta pagina de internet recunoaste browserul pana cand cookie-urile expira sau sunt sterse.
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face aceasta pagina de internet dificil de vizitat, atragand dupa sine limitari ale posibilitatilor de utilizare ale acesteia.
Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie sau sa fie acceptate cookie-uri de la o pagina de internet anume. Cu toate acestea, refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online - ci doar ca aceasta nu va fi adaptata preferintelor si interesele dumneavoastra, evidentiate prin comportamentul de navigare.
Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari pot fi accesate, ca regula, in sectiunea "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al browserului tau.
Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare:
Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, va rugam sa va adresati la office@rabeco.ro
Garantia Produselor
Toate produsele comercializate de catre Rabeco.ro dispun de garantie de 24 luni.
Condiţii generale
Prin Certificatul de Garanție, drepturile și obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului sunt stabilite în conformitate cu dispozițiile OUG 140/2021.
Firma Multitrade Partners srl se angajează să garanteze conformitatea produselor achiziționate, conform prevederilor legale, într-un termen de 24 luni de la livrarea produsului în condiții de folosință corespunzătoare.
• Vânzătorul trebuie să livreze cumpărătorului produse care:
- Sunt conforme cu descrierea primita de la producatori si dată de vânzător și posedă calitățile mostrelor sau modelelor primite de la producatori si folosite de către vânzător.
- Corespund pentru scopurile pentru care bunurile de tipul acesta sunt în mod normal utilizate (mobilier de uz casnic).
- Prezintă calitatea și performanțele care sunt normale pentru produsele de același tip și pe care cumpărătorul poate în mod rezonabil să le anticipeze, ținând cont de orice solicitare făcută, referitor la ele, prin publicitate sau etichetare.
• Vânzătorul este de asemenea responsabil pentru orice lipsă a conformității rezultată dintr-o instalare incorectă dacă:
- Instalarea a constituit parte din contractul de vânzare și bunurile au fost instalate de către vânzător sau sub răspunderea sa.
- Produsul a fost instalat de către cumpărător dar instalarea incorectă a fost urmarea unor deficiențe din instrucțiunile de instalare, utilizare și întreținere.
- Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele, dar nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare - cumpărare consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate își are originea în materialele furnizate de consumator.
• Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate apare în termen de 24 luni calculat de la livrarea produsului.
• Cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect ce ar produce agravarea defectiunii sau ar pune in pericol utilizatorul imediat ce a constatat defectul.
• Deteriorarea, pierderea, imposibilitatea de a prezenta eticheta de produs (cod de bare, serii de identificare etc) invalidează dreptul de garanție și exonerează vânzătorul de orice obligații.
• Montarea, folosirea si/sau continuarea folosirii produselor ce prezinta defecte de orice fel poate implica riscuri pe care vi le asumati in totalitate si reprezinta acceptul cumparatorului de a le pastra “asa cum sunt” dar anuleaza si posibilitatea de a formula reclamatii ulterioare.
• Montarea de componente ce se presupun a fi defecte implica pastrarea lor asa cum sunt si asumarea oricaror efecte neplacute ulterioare.
• Orice reparare sau înlocuire va fi realizată într-o perioadă rezonabilă de timp, stabilită de comun acord între vânzător și cumpărător, perioadă ce nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-primire.
• Vânzătorul poate refuza să înlocuiască produsul neconform, dacă acest lucru este imposibil sau prea costisitor în comparație cu soluții alternative care sunt disponibile ținând cont de: valoarea produsului fără defect si de semnificația lipsei de conformitate.
• Cumpărătorul poate solicita o reducere de preț corespunzătoare sau rezoluțiunea contractului, în următoarele cazuri: dacă vânzătorul nu poate nici repara și nici înlocui produsul,dacă vânzătorul nu a realizat remedierea într-o perioadă rezonabilă de timp.
• Cumpărătorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului dacă lipsa conformității este minoră si daca vanzatorul a oferit repararea sau inlocuirea elementelor neconforme.
În cazul solicitării de reparații în perioada de garanție, cumpărătorul va trebui să formuleze reclamatie insotita de certificatul de garanție, factura/chitanța, eticheta coletului și poze cu defectul reclamat la adresa de email mentionata.
• Produsele cumpărate sunt însoțite de instrucțiunile de asamblare si trebuie asamblate conform acestora
• Prezenta garanție acoperă orice defecțiune cauzată de un defect de fabricație, nu și modificari, deteriorări externe provocate precum zgârieturi, lovituri, tăieri sau deteriorari care apar ca urmare a unei utilizari normale in timp.
• Garanția se referă la părțile/componentele de folosință îndelungată și nu se extinde asupra părților casabile sau asupra componentelor care pot suferi deteriorări din cauza utilizării necorespunzătoare, precum: huse, balamale, feronerie.
• În perioada de garanție clientul beneficiează de constatare și remediere/înlocuire fără cost.
• Fiecare produs vândut trebuie să fie utilizat si intretinut conform instructiunilor de utilizare mai jos mentionate.
• Accesoriile, componentele casabile și consumabilele nu au garanție (panouri sticlă, picioare plastic, geamuri, etc.).
• Nu se acordă garanție, în următoarele situații:
- Deteriorări și defecțiuni datorate transportului necorespunzător de către cumpărător, manipulării, depozitării în condiții neadecvate (umiditate, expunerea la raze, intemperii) sau despachetarii sau asambalării defectuoase a produsului (tăierea accidentală a produsului prin folosirea de obiecte neadecvate - cutter).
- Defecțiuni provocate de cumpărător prin modificari, folosirea, instalarea, exploatarea și întreținerea greșită a produsului, contrare recomandărilor din instrucțiunile de instalare, utilizare și întreținere.
- In toate situatiile de montaj impropriu executat de personal fara pregatire in domeniu.
- Spargerea produselor sau a componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepţia acestora.
- Utilizarea produsului în condiții ambiante (temperatură, umiditate) contrare recomandărilor din instrucțiunile de instalare, utilizare și întreținere.
- Folosirea produselor pentru alte scopuri decât cele pentru care au fost concepute (mobilier pentru uz casnic).
- Folosirea produselor in combinatii cu alte produse defecte (exemplu saltea pe somiera improprie).
- In caul mobilierului din PAL / MDF Încărcarea inegală a polițelor dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. In cazul in care asamblarea se va face de catre Vanzator, după efectuarea montajului și instalării și după efectuarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de cumpărător prin semnătură, vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii.
- Tasarea umpluturilor (spumă poliuretan, latex, altele) și întinderea pielii naturale și imitației de piele sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte.
- Diferențele de nuanțe pe același cod de culoare, dacă produsele în cauză nu au fost comandate în același timp și pe aceeași comandă (pot fi diferențe de nuanță de la lot la lot).
Atenție: nu se consideră neconformitate, respectiv motiv de reclamații micile diferențe de nuanțe sau structuri de material ce pot apărea între mostrarul de materiale și materialul de acoperire al produslui primit. Cumparatorul trebuie sa tina seama ca pot exista mici diferente de nuanta sau structura a materialului date de diferentele firesti intre ecranele diferitelor aparate (computer, ecran telefon sau tableta) si materialul de acoperire primit. Aceste mici diferente daca apar sunt considerate normale si se datoreaza calibrarii fiecarui aparat in parte. Imaginile de prezentare ale produselor sunt imagini (poze, randari) effectuate pe aparate sau computere profesionale. Micile diferente de structura a materialelor pot sa apara datorita faptului ca numite structuri nu pot fi redate identic intr-o imagine.
- În caz de furt, folosirea produsului în regim industrial sau public, în scop profesional, locuri publice sau în caz de revânzare, sau în alte scopuri/condiții decât cele pentru care a fost produs (urcarea cu picioarele pe scaun, canapea sau saltea, sarituri pe canapele / coltare / saltele, așezarea sau urcarea pe brațele canapelelor / coltarelor / mobilierului).
- Pentru materialul de acoperire al produselor de tapițerie, inclusiv scaunele tapițate și saltelele dacă acestea prezintă urme de murdărie, păr de la animale de companie, mirosuri deranjante, urme de mucegai, diverse pete, curățarea neadecvată prin folosirea de soluții/substanțe improprii care pot duce la deteriorarea acestuia (alcool, solvent,etc.) ori materialul a fost agățat, zgâriat, ciupit, tăiat, ars.
- Pentru corpurile de iluminat din componența mobilierului (becuri, LED-uri) care se deteriorează în urma unor defecte generate de șocuri mecanice sau de fluctuație, vârfuri de tensiune, lipsa împământării, utilizarea sau expunerea în condiții de mediu impropriu (alimentarea la tensiune necorespunzătoare, umezeala excesivă și temperatură necorespunzătoare). Becurile, LED-urile, sunt consumabile și nu sunt acoperite de garanție.
Atenție: Prinderea incorectă a produselor în perete duce la excluderea de garanție.
Aceasta se va face conform schemelor de montaj, în conformitate cu structura peretelui iar raspunderea este asumată integral de catre montator/instalator.
Defecțiunile survenite ca urmare a fixării corpurilor suspendate în mod neadecvat nu sunt acoperite de garanție.
Verificarea stabilitatii corpurilor atat dupa instalare cat si periodic este exclusiv responsabilitatea clientului.
- Deteriorări existente la momentul achiziționării produsului, de care cumpărătorul a fost informat și pentru care a beneficiat de un preț special sau o reducere a prețului.
• Toate cheltuielile cu remedierea defecțiunilor apărute în perioada de garanție se suportă de către furnizor. Excepție fac produsele defectate în perioada de garanție, în condițiile de excludere.
• Timpul de nefuncționare din cauza lipsei de confomitate apărute în cadrul termenului de garanție prelungește termenul de garanție legală de conformitate și cel al garanției comerciale și curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală și, respectiv, al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către cumpărător.
• Produsele de folosință îndelungată care înlocuiesc produsele defecte în cadrul termenului de garanție vor beneficia de un nou termen de garanție, care curge de la data preschimbării produsului.
• Produsele de folosință îndelungată defectate în termenul de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție legală de conformitate depășește 10% din durata acestui termen, la cererea cumpărătorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui cumpărătorului contravaloarea produsului respectiv după returnarea la vânzător.
Furnizorii nostri sunt atent selectionati iar tehnologia de fabricație satisface cele mai înalte standarde de calitate.
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE SI INTRETINERE:
Fiecare piesă de mobilier are particularităţile sale, iar de aici decurg câteva recomandări și instrucţiuni de folosire pe termen lung care, respectate, pot prelungi durata de utilizare a produselor
Mobilier corp
Instrucțiuni generale pentru bucătării, dormitoare, camere de tineret, dininguri, livinguri, holuri:
• Mobilierul din PAL melaminat, MDF, respectă standardele europene în concordanţă cu clasa E1 pentru emisiile de formaldehidă.
• Durata medie de utilizare a mobilierului corp, acoperita de garantie, este de 2 ani, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare, montaj și exploatare.
• La piesele de mobilier utilizate zilnic, este posibil ca șuruburile/piuliţele să se slăbească. Verificați-le ori de câte ori se observă instabilitatea produsului și strângeți-le o dată la jumătate de an pentru a vă asigura că își păstrează stabilitatea. Evitați astfel situații neplăcute precum prăbușirea corpurilor sau a părților componente ori deteriorarea subansambelor precum balamale, mânere, filete șuruburi sau tije, plăci și în general orice reper asamblat prin înfiletare, situații ce nu fac obiectul garanției produsului.
• Pentru orice categorie de mobilier sunt strict interzise dezambalarea coletelor (cutiilor) folosind obiecte tăioase sau dure.
• Încărcarea inegală a mobilierului corp cu obiecte sau mișcarea acestora din poziția instalată, nedemontate pot duce la dereglarea, dezechilibrarea ușilor și/sau sertarelor. Încărcarea maximă pe poliţă să fie de 7 kg, iar greutatea să fie distruibuită cât mai uniform.
• Periodic, vă sfătuim să schimbați locul accesoriilor și al altor obiecte așezate pe mobilă. Iată și câteva explicaţii: Articolele precum telefoanele, ceasurile cu alarmă, lămpile, decoraţiunile, computerele ș.a.m.d. sunt prevăzute cu suport din cauciuc. Dacă rămân vreme îndelungată în același loc, acestea se pot lipi de mobilă sau pot duce la decolorarea suprafeţei. De asemenea, vă recomandăm să nu păstrați pentru timp îndelungat suporturile pentru farfurii ori alte asemenea protecţii din plastic pe masă, întrucât componentele chimice din plastic pot migra în finisaj, iar acest lucru duce la amprentarea, decolorarea și deteriorarea acestuia. Nu acoperiți mobilierul pentru timp îndelungat. Protejați suprafaţa de lucru când folosiți obiecte care pot păta, se pot imprima sau pot deteriora mobilierul, precum pixurile, creioanele, markerele și lipiciul.
• Evitați să așezati obiecte fierbinţi pe suprafeţele mobilierului. Întindeți șervete de masă sub farfurii, cești de cafea sau de ceai. Folosiți suporturi de pahar pentru băuturi, deopotrivă calde și reci.
• Evitați scurgerea de lichide pe zonele sensibile ale mobilierului: colțuri, margini, nișe. Absorbţia lichidelor produce umflarea panourilor. Uscați repede folosind o cârpă moale și curată. Evitați frecarea.
• Evitați expunerea mobilierului în lumina directă a soarelui, pentru a preveni decolorarea finisajului.
La expunere îndelungată, razele ultraviolete pot cauza apariţia de microfisuri în finisaj, îngălbenire, decolorare sau închiderea la culoare.
• Evitați expunerea prelungită la temperaturi extreme, scăzute sau ridicate, dar și variaţiile de temperatură.
• Ridicați obiectele în loc să fie frecate de suprafațe. Evitați frecarea în cazul finisajelor mate sau cu luciu fin, întrucât mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor apărute în timp ca urmare a uzurii într-o utilizare normală tinde să crească. Deteriorările produse mobilierului din aceste cauze nu sunt considerate defecte.
• Este complet nerecomandată poziționarea corpurilor de mobilier în apropierea surselor de căldură (sobe, plite, calorifere etc).
• Nu folosiți somiere defecte pt. niciun model de saltea.
• Nu folosiți un cuţit sau o altă ustensilă ori instrument direct pe blat; folosiți întotdeauna un tocător.
• Nu puneți electrocasnicele generatoare de abur sub corpurile suspendate, altele în afara zonei acoperite de hotă. În caz contrar, aburul va păta sau exfolia canturile ușilor sau carcaselor.
Instrucțiuni de întreținere:
• Ștergeți periodic praful folosind o cârpă albă moale care a fost umezită în apă, apoi folosiți o cârpă moale și uscată pentru a absorbi toată umezeala. Nu folosiți acetonă, dizolvanţi sau produse pentru curățarea geamurilor pe suprafaţa mobilierului.
• Înainte de asamblarea obiectelor de mobilier, verificați planeitatea pardoselii. O abatere mai mare de 5 mm pe lungimea de 1m, va face imposibilă reglarea ușilor și sertarelor și poate duce la aspect necorespunzător, de care vânzătorul nu poate răspunde. Abaterile de planeitate pot fi compensate cu adaos de material sub corpurile de mobilier.
• În momentul asamblarii verificati ca elementele componente ale piesei de mobila sa fie montate in unghi de 90 grade conform schitelor de asamblare.
• Nu montați corpurile suspendate pe pereți din materiale slab rezistente (gipscarton); folosiți sisteme de fixare corespunzătoare. Kitul de montaj din coletul de feronerie asigură fixarea în suport solid tip cărămidă, beton.
• Pentru produsele ce necesită ancorare în perete este obligatoriu folosirea accesoriilor corespunzatoare conform fiecarui tip de perete.
• Mobilierul din PAL și lemn se păstrează în încăperi cu temperaturi cuprinse între 0˚C și 35˚C și umiditatea de 50-70%.
• Mobilierul nu se deplasează prin împingere, ci se ridică pentru a i se schimba poziția. Retineti ca va asumati intreaga responsabilitate atat in cazul provocarii de accidente cat si in cazul provocarii de defectiuni.
• Efectuați montajul pieselor pe o suprafață plană și nu foarte dură, pentru a evita deteriorarea componentelor.
• Manipulați cu grijă pentru a evita deteriorarea.
Mobilier tapițat
Instructiuni generale pentru canapele, colțare, paturi, fotolii cu diferite tipuri de materiale de acoperire (stofe, piele naturală, imitație piele):
• Durata medie de utilizare a produselor din categoria canapele, fotolii din material textil, inclusiv imitație piele este de 5 ani, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare, montaj și exploatare.
• Pentru a păstra fermitatea și forma structurii, este esenţial să nu săriți pe canapea, coltar, pat, saltea sau fotoliu, să nu vă așezați pe spătar sau pe braţe. Presiunea exercitată pe componente care nu sunt destinate șederii poate provoca deteriorări; de asemenea, dacă este vorba de canapele și fotolii cu sistem de extensie/ recliner, la presiune improprie, ca de exemplu sărituri, mecanismele se pot deteriora.
• Nu lăsați copiii să se joace cu mecanismul de extensie/recliner și să sară pe acesta. Strângeți lenjeria de pat înainte de a strânge extensia. Evitați să vă așezați pe marginea extensiei pentru că există pericolulca aceasta să se îndoaie.
• Nu aduceti modificari produselor, nu folositi produsele incomplete (fara picioare sau cu suporti improvizati)
• Folosirea pentru dormit permanent a extensiilor (acestea fiind realizate pentru folosirea lor ocazională) poate conduce la posibilitatea ca în timpul utilizării acestea să producă zgomote provenind de la frecarea părților scheletului metalic între ele dar si uzura premature a intregului ansamblu.
• Este interzisă mutarea canapelelor și a fotoliilor prin împingere sau tragere. Când le mutați, ele trebuie ridicate de la bază. Niciodată să nu trageți de pernele moi ale canapelei pentru a o muta din loc.
• În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică sau fibră siliconizată, folosită la umplerea pernelor pentru canapele se va tasa treptat și ușor. Este o etapă firească de reașezare a structurii. După această perioadă, va ajunge la forma finală și se va stabiliza complet. Drept urmare, apariţia unor cute ale tapiţeriei este normală. În ceea ce privește spuma poliuretanică, acesta se poate tasa în timpul transportului. De aceea, este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.
• Tasarea umpluturilor (poliuretan, fibră siliconizată) și întinderea imitației de piele sau a stofei, precum și mătuirea sau după caz, lustruirea produselor de-a lungul timpului sunt o urmare a uzurii într-o utilizare normală. În consecinţă, nu sunt considerate defecte.
• Fiți atenți la efectele luminii naturale! Lumina soarelui poate duce la deteriorarea fibrelor și la decolorarea stofelor. Așezați mobilierul tapiţat (scaune, paturi, fotolii, canapele, tabureți etc.) departe de lumina directă a soarelui. Distanţa de fereastră pe care o recomandăm este de minimum 50 cm.
• Variațiile extreme de temperatură pot dăuna mobilierului tapițat. Caloriferele și țevile de încălzire pot usca fibrele țesăturilor și pot decolora materialul textil. Aerul rece și uscat al aparatului de aer condiționat poate, de asemenea, afecta atât țesătura, cât și rama. Așezati mobilierul tapiţat astfel încât să fie la o distanță de cel puțin 50 cm față de aparatul AC/aerotermă/calorifer. Nu depozitați tapițeria într-un subsol umed sau într-o mansardă supraîncălzită. Dimensiunile anumitor țesături, îndeosebi ale celor din fibre naturale, pot fi afectate de modificările condițiilor din încăpere. Când umiditatea este ridicată, stofa se poate lărgi, întrucât absoarbe umezeala. Acest lucru duce la un aspect neîngrijit al tapițeriei.
• Produsele de tapițerie deschise la culoare (alb, bej sau crem pe orice tip de material de acoperire) sunt predispuse la deterioararea materialului de acoperire prin migrarea unei culori mai puternice ca bază (negru, maro, albastru, violet, verde, etc.) de pe obiecte de îmbrăcăminte, încălțăminte, marochinărie, anumite lacuri pentru unghii/produse de cosmetică, anumite culori de jeans și, prin urmare, nu recomandăm ca aceste materiale să interacționeze.
• Dacă aveți un animal de companie în casă, aveți nevoie de o întreținere mai atentă și chiar mai frecventă a produselor tapițate. Recomandarea noastră este să luați măsuri pentru protejarea tapițeriilor și să le aspirați frecvent.
• Stofele de tapițerie pot absorbi transpirația și grăsimea din piele, păr, de pe mâinile murdare și de pe haine. Protejați canapelele cu huse speciale în zonele de contact.
• Evitați să așezați ziarul pe tapițerie. Tușul se poate imprima pe materialul de acoperire, mătuind culoarea și contribuind la murdărire.
• Evitați agățarea și găurirea tapițeriei cu bijuterii, catarame sau încuietori ori cu conținutul din buzunare.
Deteriorările provocate de toate acestea nu sunt acoperite de garanție.
• Veți observa că, în timp, aspectul unei canapele va începe, treptat, să se modifice. Este vorba despre schimbări considerate semne normale de folosință.
Iată câteva dintre aceste modificări la care vă puteți aștepta:
• Aspectul de fibre încolăcite. Dată fiind frecarea, cele mai multe tapițerii prezintă, în timp, semne de folosință cum ar fi aspectul de fibre încolăcite (scame).
• Tasarea stofei de-a lungul timpului este urmarea uzurii într-o utilizare normală.
• Nu așezați obiecte grele pe brațe.
Caracteristici tehnice și norme de utilizare al mecanismelor pentru canapelele extensibile:
• Mecanismele trebuie utilizate numai pentru scopul pentru care au fost create, adică ședere în poziția șezut când mecanismul este pliat sau în poziția culcat când mecanismul este extins.
• Mecanismele de pat sunt proiectate și destinate pentru utilizare ocazională și nu pentru folosința intensa.
• Deschiderea și închiderea mecanismului să nu se facă în mod brutal, pentru a evita ruperea componentelor care fac parte din sistemul de culisare.
• Este interzis a se sări sau a se sta în picioare atât pe mecanismul extins cât și atunci când acesta este pliat.
• În momentul în care mecanismul urmează a fi pliat (închis) constructiv acesta are un spațiu interior creat numai pentru salteaua cu care a fost prevăzut. De aceea este interzis a se lăsa înăuntru perne, plăpumi, pături sau altele de acest gen, care necesită un volum mai mare și forțează sistemul de pârghii.
• În cazul canapelelor, colțarelor, paturilor și fotoliilor prevăzute cu ladă de depozitare este interzis a se lăsa înăuntru perne, plăpumi, pături sau altele de acest gen, care necesită un volum mai mare și forțează dedesubtul șezutului, sistemul de pârghii, mecanismul de extensie sau fundul lăzii pentru lenjerie. Defecțiunile generate de aceste acțiuni nu fac obiectul garanției.
• Canapelele oferă un spațiu interior creat pentru depozitarea lenjeriei ușoare, dacă nu se specifică altfel, lada pentru păstrarea lenjeriei a canapelelor de două locuri poate susține o greutate maximă de 15kg iar lada pentru păstrarea lenjeriei în cazul canapelelor de 3 locuri poate suporta o greutate maximă de 25kg. Este interzisă depozitarea de obiecte ce depășesc greutatea maximă suportată, aceste acțiuni pot duce la desprinderea fundului lăzii pentru lenjerie. Defecțiunile generate de aceste acțiuni nu fac obiectul garanției.
• La deschiderea canapelei, este important să avem mâinile poziționate cât mai central, pentru a realiza extensia cât mai corect și pentru a evita deteriorarea mecanismului prin poziționarea mâinilor în dreapta sau în stânga canapelei.
• Este interzis la extinderea mecanismului, de a se trage de piciorul de față. Mecanismul trebuie extins exclusiv trăgând de bara de față special montată pentru această operațiune. Când mecanismul ajunge în poziție orizontală, deasupra lăzii în care a fost depozitat, abia atunci începe procesul de extindere/depliere mecanism prin tragere succesivă de piciorul de față și apoi rama mecanism. Dacă acest procedeu nu este urmat, mecanismul își pierde garanția.
• Ruperea plaselor din metal prin punctele de sudură, în cazul în care canapeaua nu este folosită corespunzător, duce la pierderea garanției (nu sărim și nu călcăm pe canapea - fapt ce duce la deteriorarea sistemului de extensie).
Materiale textile - intructiuni de intretinere
• În cazul unor incidente precum vărsarea de lichide, acționați imediat. Acționarea rapidă este esențială pentru a preveni deteriorările permanente.
• Pata se absoarbe imediat cu ajutorul unei cârpe, albă și curată (cum ar fi un șervet sau un prosop).
Înlăturați cât mai mult din pată înainte să o curățați.
• Se absoarbe, nu se freacă și nu se perie. Astfel de acțiuni agresive pot da naștere unor deformări permanente.
• Îndepărtați guma de mestecat cu un cub de gheață învelit în plastic, apoi răzuiți atent cu un card. Pentru a înlătura excesul de ceară de lumânare, așezați o cârpă subțire deasupra și presați cu un fier de călcat cald (nu fierbinte!).
• Dacă sunt pete care persistă pe material vă recomandăm o curățare profesională.
Imitația de piele - intructiuni de intretinere
• Se tamponează pata imediat cu o cârpă uscată, imitația de piele fiind un material poros, pata poate să
pătrundă printre porii acestuia. Se șterge ușor cu o cârpă deschisă la culoare din bumbac, ușor umezită
cu o soluție diluată de apă distilată și săpun până când pata nu mai este vizibilă.
• Nu se recomandă folosirea solutiilor de intretinere, a detergenților, cremelor, alcoolului, a acetonei, a dezinfectanților a solventiilor sau a solutiilor pentru îndepărtarea petelor.
Pielea naturală - intructiuni de intretinere
• Pentru îndepărtarea petelor folosiți o cârpă moale, de culoare deschisă, pentru a nu lăsa urme.
• Eventual umeziți cârpa în puțină apă cu săpun lichid.
• Ideal este să se folosească pentru întreținere și curățare soluții și creme speciale, destinate pielii naturale.
Periodic, se folosește și o soluție de hidratare a materialului care previne uscarea pielii sau apariția crăpăturilor. Produsul de întreținere se aplică pe o cârpă din bumbac, nu direct pe piele.
• Îndepărtați lichidele prin tamponare imediată cu o cârpă curată. Lăsați apoi pielea să se usuce. În majoritatea cazurilor pata se atenuează în timp.
Atenție: Nu frecați niciodată pata pentru a o îndepărta pentru că în acest fel obstrucționați porii și pata va deveni strălucitoare.
Pernele de șezut și pernele decorative
• Vă recomandăm să le aspirați și să le aerisiți cel puțin o dată pe lună.
• Nu folosiți înălbitori, agenți chimici sau abrazivi pentru înlăturarea petelor.
Reclinere
Instrucțiuni generale pentru reclinere:
• Reclinerele sunt mecanisme proiectate exclusiv cu gândul la confort, adaptabilitate la stilul tău personal și, în egală măsură, durabilitate. Cu ajutorul acestui sistem, gradul de înclinare a spătarului, precum și poziţia picioarelor se pot schimba până la configuraţia ideală a ocupantului.
• Când mecanismul este nou, este posibil să fie nevoie de multă presiune. Reglarea va deveni mai ușoară pe măsură ce mecanismul este folosit.
• Lăsați întotdeauna șezutul într-o poziție dreaptă, pe închis și țineți mâinile și picioarele departe de mecanisme.
• Se pot acţiona trăgând de o clapetă sau apăsând ușor pe spătar.
Instrucțiuni de întreținere pentru reclinere:
• Nu folosiți solvenţi pentru curăţarea părţii metalice a mecanismului; ștergerea cu o cârpă curată este suficientă. La mecanismele metalice se recomandă ungerea periodică a părților în mișcare cu uleiuri speciale aflate în comerț și se evită bruscarea mecanismului la deschidere sau închidere.
• Aspirați periodic pentru a înlătura praful. Dacă nu e înlăturat periodic, deși nu se vede ca pe topul unei mese, praful se așează pe tapițerie, o poate murdări și îi poate da un aspect neplăcut.
Mobilier din lemn masiv, furniruit
Instructiuni generale pentru scaune, scaune tapițate, mese, măsuțe de cafea
Mobilierul din lemn masiv este unul prețios și pretențios. Are o valoare estetică deosebită și este păcat să nu-i acordați îngrijirea corespunzătoare. Lemnul masiv este foarte rezistent și dacă urmați câteva reguli vă veți bucura ani la rând de frumusețea lui nemuritoare.
• Durata medie de utilizare, acoperita de garantie, a produselor din categoria scaune, scaune tapițate, mese și măsuțe de cafea este de 2 ani, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare, montaj și exploatare.
• Nu lăsați lichidele să interacționeze cu mesele și scaunele. Orice pată de lichid trebuie ștearsă imediat cu o cârpă moale și uscată, în direcția fibrei lemnului.
• Expunerea excesivă la soare poate cauza pierderea luciului și degradarea suprafeței mesei. Schimbările extreme de temperatură și umezeală pot cauza crăpături și desprinderi ale furnirului.
• Nu așezați obiecte din cauciuc sau plastic pe suprafața mesei.
• Substanțele chimice din componența cauciucului sau plasticului pot intra în reacție cu finisajele mesei dacă sunt lăsate în contact cu aceasta mai mult timp. Pentru a evita apariția urmelor de la aceste obiecte, așezați-le pe o bucată de material textil.
• Nu așezați obiecte fierbinți pe suprafața mesei. Întotdeauna folosiți un platou înainte de a așeza recipientul fierbinte pe mobilier.
• Păstrați produsele din lemn în limite normale de umiditate și temperatură (50 - 70% umiditate; 10 - 30 grade Celsius).
• Nu este recomandată folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
• Este interzisa dezambalarea coletelor de mobilier folosind obiecte tăioase.
• Nu stați în picioare pe scaun și nu îl folosiți drept scară.
• Nu folosiți scaunul dacă acesta prezintă părți componente uzate/deteriorate sau șuruburi/piulițe lipsă.
• Nu se va așeza pe scaun decât o singură persoană.
• Pentru a prelungi durata de viață a scaunului dar și pentru a evita posibile accidentări, vă rugăm sățineți cont de instrucțiunile de mai sus.
Instrucțiuni de întreținere:
• Curățați numai cu o cârpă curată și moale din material textil. Curățarea în mod frecvent previne formarea zonelor cu abraziune, care în timp pot deteriora finisajele mesei. Micile zgârieturi sau semne pot fi acoperite cu produse destinate acestui scop. Aceste produse pot fi găsite în magazinele de specialitate sau de bricolaj.
• Nu folosiți pentru întreținere produse ce conțin alcool; nu curățați folosind înălbitori; nu uscați folosind un uscător electric; nu folosiți pentru a curăța produsul agenți chimici sau abrazivi; nu acționați asupra suprafețelor cu obiecte dure (cuțit, cutter, unghia etc); nu așezați masa în bătaia directă a razelor solare și în apropiera unei surse de lumină de tip halogen pentru a i se menține culoarea mai mult timp; nu se asează în apropierea unei surse de căldură, nu se mută masa prin împingere sau tragere ci prin ridicare; nu se folosește ca suport pentru ghivecele cu flori.
• Ștergeți săptămânal de praf cadrul din lemn, iar tapițeria se aspiră sau se șterge cu o cârpă albă, moale și uscată.
• După utilizarea meselor și scaunelor este posibil ca prinderea șuruburilor să se slăbească, de aceea este indicată verificarea și strângerea periodică. Defecțiuni ale filetelor apărute ulterior montajului inițial nu fac obiectul garanției.
Saltele
Instrucțiuni generale pentru saltele:
• Saltelele nu se rulează, nu se îndoaie, nu se depozitează în poziție verticală, nu se usucă cu fierul de călcat sau cu uscătoare electrice și nu se păstrează în locuri umede.
• Transportul saltelei se face în ambalajul original pentru a evita deteriorarea acesteia. Tăiați cu grija ambalajul pentru a nu tăia accidental salteaua.
• Salteaua trebuie aerisită cel puțin 24 de ore înainte de prima utilizare, la temperatura de peste 20 grade Celsius deoarece la dezambalare salteaua poate prezenta mirosuri specifice procesului de fabricație.
Aceste mirosuri nu sunt toxice și dispar într-o perioadă scurtă de timp.
• Încăperea în care se utilizează salteaua trebuie să asigure condiții normale de temperatură și umiditate (50 - 60% umiditate și 10 - 30 grade Celsius).
• Saltelele care prezintă pete, urme de mucegai sau umiditate nu pot face obiectul garanției!
• Pentru a evita deformarea, salteaua trebuie așezată pe o suprafață plană; nu poziționați salteaua într‑un cadru de pat mai mic decât dimensiunea saltelei.
• Pentru a evita deformarea, salteaua trebuie asezata pe un support plan, nu folositi somiere defecte sau subdimensionate fata de greutatea saltelei.
• Periodic, salteaua se aerisește și se rotește dinspre cap spre picioare, saptămânal în prima lună, ulterior cel puțin o dată pe lună.
• Nu permiteți copiilor să sară pe saltea! Aceasta se poate deteriora iar lamelele somierei se pot rupe.
• Nu testati duritatea saltelei cu cotul sau genunchiul, reteaua de arcuri se poate desprinde/rupe.
• Dată fiind frecarea, în timp salteaua poate da semne de folosință cum ar fi aspectul de fibre încolăcite (scame).
Instrucțiuni de întreținere
Acordati maxima atentie curatarii si intretinerii saltelei, aceasta operatiune influenteaza nivelul de igiena.
Miezul unei saltele poate favoriza dezvoltarea de bacterii, virusi etc., odata prezenti in interior acestia nu mai pot fi indepartati.
• Curățarea se face cu aspiratorul, iar petele se curăță cu o cârpă ușor umezită cu soluție de apă și săpun.
• Nu se vor folosi pentru întreținere produse ce conțin alcool.
• Nu se curăță folosind înălbitori.
• Nu se folosesc pentru a curăța produsul agenți chimici sau abrazivi.
• Petele de pix sau marker nu se înlătură cu agenți chimici (alcool sanitar, acetone).
• Nu se acționează asupra suprafețelor cu obiecte dure (cuțit, cutter, unghia etc).
Sticla securizată sau sticla nesecurizata
Instrucțiuni generale pentru elementele din sticla:
Acțiunea de curățare se va începe întotdeauna prin udarea suprafeței sticlei cu apă curată. Pentru curățare folosiți:
• Soluții de curățat non abrazive, destinate curățării sticlei.
• Unelte cu muchii de cauciuc.
• Nu se vor utiliza lame metalice, cuțite sau orice unealtă tăioasă pentru îndepărtarea impurităților deoarece acestea pot cauza zgârieturi care evoluează în timp.
• Se folosesc doar materiale de șters moi (cârpă moale, piele, hârtie moale). Pentru o folosință îndelungată se recomandă ferirea de șocuri mecanice și termice mari.
Mobilier pentru copii
Avertismente:
• Pentru a preveni accidentele cauzate de căderea sau răsturnarea pieselor de mobilier este necesar ca acestea să fie fixate bine de perete. Rugăm toți clienții să verifice comodele și dulapurile și să se asigure că sunt bine fixate conform instrucțiunilor de montaj.
• Accesoriile de fixare folosite pentru a fixa piesele de mobilier pe perete trebuie să fie alese în funcție de materialul din care este construit peretele.
• Atenție la pericolul de amplasare a patului în apropierea flăcărilor deschise și a altor surse de căldură puternică, precum aparatele electrice de încălzire, aparatele de încălzire cu gaz, etc.
• Nu utilizați patul dacă anumite elemente sunt rupte, deteriorate sau lipsesc și nu utilizați decât piese detașabile, acceptate de către producător.
• Nu lăsați nimic în pat și nu amplasați patul lângă un produs care poate furniza un punct de prindere pentru picioarele copilului sau poate prezenta un pericol de sufocare sau ștrangulare, de exemplu sfori, cordoane de perdele etc.
• Nu utilizați mai mult de o saltea în pat.
Recomandări:
• Citiți cu atenție instrucțiunile de asamblare / montaj înainte de utilizare.
• Patul nu este gata pentru utilizare decât atunci când mecanismele de blocare sunt acționate în totalitate și verificate înainte de utilizare.
• Dacă somiera este reglabilă în înălțime, poziția cea mai joasă este cea mai sigură, iar aceasta trebuie utilizată întotdeauna în aceasta poziție, cât bebelușul are vârsta cât poate ședea.
• În cazul în care copilul este lăsat fără supraveghere în pat, asigurați-vă întotdeauna că lateralele mobile sunt în poziție închisă.
• Toate dispozitivele de asamblare trebuie să fie întotdeauna strânse complet și verificate în mod regulat și strânse din nou dacă este necesar.
Sesizari:
Acordăm o mare importanță modului de gestionare și soluționare a reclamațiilor. Acestea ne ajută să îmbunătățim constant calitatea produselor noastre.
În cazul în care produsul dumneavoastră nu corespunde din punct de vedere calitativ, conform certificatului de garanție, declarației de conformitate și instrucțiunilor de instalare, utilizare și întreținere, vă rugăm să urmați pașii de mai jos:
• Formulati sesizarea in scris pe adresa de email office@rabeco.ro sau ne puteti contacta telefonic.
Sesizarea trebuie sa fie insotita de cat mai multe detalii, obligatoriu fotografii și etichetele coletului reclamat.
• Urmeaza să fiti contactat de catre consilierul nostru pentru ca impreuna sa identificam cea mai buna solutie de rezolvare a situatiei nedorite.
• Atentie: pentru a evita generarea de cheltuieli suplimentare evitati sesizarile nejustificate, nu trimiteti, nu aduceti si nu expediati produse fara acceptul prealabil, scris, al furnizorului, in absenta documentelor de intrare acestea vor fi refuzate la primire.
• Atentie: În cazul reclamațiilor nefondate (utilizare necorespunzătoare sau identificare greșită a problemei), clientului i se poate solicita contravaloarea deplasării și constatării.
Declarație de conformitate
Noi, S.C. Multitrade Partners s.r.l.. cu sediul social in Sibiu, str. Lupeni, nr 106, înmatriculată la Oficiul Registrului și Comerțului cu nr. J32/561/1992, Cod de Identificare Fiscală nr. RO788589 , declarăm pe propria răspundere că mobilierul pentru holuri, dininguri, dormitoare, camere de tineret, camere de zi - livinguri, bucătării având în componență plăci pe bază de lemn, fronturi din MDF infoliat și vopsit, lemn masiv, sticlă aplicată, blaturi laminate, saltele si tapițerii din diferite tipuri de stofă, piele naturala, imitație din piele comercializate de noi care fac obiectul acestei declarații, nu pun în pericol viața, sănătatea și securitatea consumatorilor, nu produc impact negativ asupra mediului, sunt în conformitate cu specificațiile tehnice și standardele de firmă ale producatorilor ale caror produse le comercializam, cu normativele și standardele de calitate ale producatorilor, cu legislația românească și europeană în vigoare.
Produsele iși pierd conformitatea dacă nu sunt respectate Instrucțiunile de asamblare, instalare, utilizare și întreținere (atașate).
Prezenta declarație este emisă în conformitate cu standardul SR-EN-ISO 17050-1:2005 “Evaluarea conformității. Declarația de conformitate dată de furnizor. Partea 1: Cerințe generale”.
Suport clienti Luni - Vineri 8:00 - 22:00 Sambata - Duminica 9:00 - 20.00
0371 237 376 comenzi@rabeco.ro