Durata de livrare
Fiecare produs are o perioada estimativa in care poate fi livrat. Aceasta perioada este specificata in magazin in partea dreapta a imaginilor de prezentare ale produsului si este cuprinsa intre 2 - 7 saptamani. SC Multitrade Partners SRL face eforturi pentru a livra produsele comandate in cel mai scurt timp posibil. Prin acceptarea si efectuarea comenzii/platii, clientul confirma ca i-au fost aduse la cunostinta detaliile despre livrare, termen de livrare s.a. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare agreate initial, Vanzatorul va anunta Cumparatorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
Transport
Produsele vor fi livrate catre client prin intermediul companiilor de curierat sau prin alte companii de transport. Transportul este asigurat pana la intrarea in imobil / scara blocului sau pana in locul in care masina firmei de transport / curierat are acces.
Costul transportului este gratuit. Acest cost include o singura incercare de livrare din partea firmei de curierat. In cazul in care in momentul in care firma de curierat s-a prezentat la adresa de livrare si produsele nu au putut fi livrate din cauze care nu tin de firma de curierat (clientul nu este la adresa de livrare, clientul nu raspunde la telefon, clientul nu achita contravaloarea rambursului in cazurile comenzilor cu ramburs, etc), firma de curierat va fi nevoita sa revina pentru livrare iar costurile pentru revenire vor fi suportate in intregime de catre client.
In momentul preluarii produselor de la agentul firmei de curierat / reprezentantul firmei de transport clientul trebuie sa semneze de primire pe documentul de transport (AWB / CMR sau copia facturii fiscale de livrare). In cazul in care se observa deteriorari ale ambalajelor / produselor acestea trebuie mentionate pe documentul de transport (AWB / CMR sau copia facturii fiscale de livrare), in caz contrar se considera ca produsele au fost livrate / predate de catre agentul firmei de curierat / reprezentantul firmei de transport in stare perfecta iar orice sesizari ulterioare referitoare la orice fel de deteriorari se vor considera ca fiind nefondate, deteriorarile considerandu-se a fi aparut ca urmare a manipularii sau asamblarii defectuoase ulterior primirii produselor de la agentul firmei de curierat / reprezentantul firmei de transport. Faptul ca un ambalaj apare deteriorat nu inseamna ca si produsul este deteriorat insa in cazul in care dupa deschiderea coletelor cu urme vizibile de deteriorari ale ambalajului anumite elemente componente ale produselor au suferit deteriorari pe perioada transportului si pe documentul de transport (AWB / CMR sau copia facturii fiscale de livrare) au fost facute mentiuni referitoare la ambalaje / produse deteriorate / potential deteriorate, acestea vor si inlocuite gratuit in cel mai scurt timp posibil.
Ambalarea produselor
Produsele vor fi ambalate corespunzator pentru ca in perioada transportului si manipularii acestora sa fie evitate deteriorarea lor.
Majoritatea produselor vor fi livrate dezasamblate, in pachete. Produsele ce necesita asamblare vor fi insotite de instructiuni de asamblare.
Documente insotitoare
Produsele vor fi insotite de documentele însoÈ›itoare (factura / awb / certificat de garantie / instructiuni de asamblare).
Suport clienti Luni - Vineri 8:00 - 22:00 Sambata - Duminica 9:00 - 20.00
0371 237 376 comenzi@rabeco.ro