Unde sunt fabricate produsele?
Produsele comercializate de firma noastra prin magazinul online www.rabeco.ro este fabricata in fabrici din Comunitatea Europeana
Mobila este disponibila in mai multe variante de culori / textile?
Anumite produse sunt disponibile in mai multe variante de culori. Deasemenea elementele de mobilier tapitat (canapele, coltare, paturi, fotolii) sunt disponibie in mai multe tipuri de materiale. Pentru produsele care sunt disponibile in mai multe variante de culori/material aveti posibilitatea de a alege culoarea / materialul in functie de preferinte. Acest lucru se poate face accesand butoanele care corespund diferitelor grupe de materiale / tesaturi : exemplu :“Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, Grupa 4”, etc.
Sunt disponibile mai multe dimensiuni pentru paturi?
Paturile sunt disponibile in general in urmatoarele dimensiuni: 140 x 200 cm, 160 x 200 cm, 180 x 200 cm dar anumite modele sunt disponibile si in dimensiunile de 80 x 200 cm, 90 x 200 cm, 200 x 200 cm.
Din sectiunea “Colectii” este posibil sa comand doar anumite elemente sau este obligatoriu sa comand configuratia prezentata?
Pentru anumite colectii de dormitor sau living este posibil sa comandati doar anumite elemente. Pentru anumite colectii sunt mentionate preturile fiecarui element de mobilier in parte iar pentru cele care nu au mentionat pretul fiecarui element puteti sa ne contactati telefonic sau pe email si impreuna vom configura ceea ce va doriti.
Cat dureaza livrarea produselor din momentul in care am facut comanda?
In dreptul fiecarui produs este mentionata durata estimativa de livrare. Noi facem eforturi pentru a va livra produsele in cel mai scurt timp posibil.
Se ofera garantie?
Toate produsele comercializate beneficiaza de o garantie de 24 luni.
Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin intermediul firmelor de curierat sau a firmelor de transport cu care colaboram. Livrarea se face pana la intrarea in imobil sau pana in locul in care masina de transport are acces.
Cum pot plati?
Puteti alege una dintre metodele de plata mentionate in sectiunea:”Metode de plata”. Plata se poate face online cu cardul, prin transfer bancar (ordin de plata), in rate fara dobanda, transfer bancar + ramburs.
Cum pot plasa o comanda?
Produsele pot fi comandate online pe site, prin email sau telefon.
Cum pot obtine informatii despre comanda mea?
Pentru a primi informatii despre statusul comenzii ne puteti suna la unul dintre numerele de telefon afisate pe site sau prin email la comenzi@rabeco.ro. Pentru a va putea informa despre statusul comenzii va rugam sa mentionati numarul comenzii Dvoastra.
Cum procedez daca am neclaritati in momentul in care doresc sa fac o comanda?
Pentru orice neclaritati va rugam sa ne contactati telefonic la unul dintre numerele de telefon afisate pe site sau prin email la comenzi@rabeco.ro si va vom acorda suport in vederea alegerii produselor si finalizarii comenzii.
Pot returna un produs?
Da, conform OG 34/2014, produsele care nu sunt fabricate dupa specificatiile prezentate de client sau nu sunt personalizate in mod clar se pot returna in termen de 14 zile. Pentru a returna un produs va rugam sa consultati informatiile de la pagina " Politica de retur". Produsele fabricate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar sunt produsele tapitate (paturi, canapele, coltare, fotolii, sezlong-uri, etc) care se fabrica in culorile si materialele (textile, piele naturala, piele ecologica, lemn, etc) specificate de catre clienti.
Suport clienti Luni - Vineri 8:00 - 22:00 Sambata - Duminica 9:00 - 20.00
0371 237 376 comenzi@rabeco.ro